Wednesday, 31 October 2012

Pelajaran Baru: Sikit Lagi Nak Pass

Hari ni umur saya dua bulan dan 14 hari. Sekarang saya sedang belajar meniarap, pantang mummy letak atas tilam jer saya mesti nak meniarap. Kadang2 saya rasa marah kalau pelajaran saya ni asyik fail jer. Dah puas saya bertungkus lumus tapi tak berjaya. Kalau tak berjaya saya mesti berusaha lebih kerap dan kerap sebab tu la saya jadi macam ni...stress tau


video

2 comments:

  1. kakaa..sangat comel la.mau terbuka dah bah stokinnya kak..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakaka...tu ler pasal...kuat sangat tendangan nak kasi terbalik badan dier tu :)

      Delete

Click For CASH!!