Sunday 31 July 2011

Salam Ramadhan

http://www.youtube.com/watch?v=VyEDq2GQF3s




Hari ni adalah hari pertama bagi semua umat Islam berpuasa untuk tahun 1432 Hijriah...dikesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada semua yang melawati blog saya ni.....adakah anda berpuasa hari ni? saya mendoakan agar kalian semua dapat menjalani ibadah berpuasa selama sebulan bulan Ramadhan ni dengan penuh barakah.....saya juga berpesan kepada kalian dan juga diri saya sendiri agar dapat mengelakkan perkara2 yang di tegah oleh Allah S.W.T dan dapat memperbanyakkan ibadah....Amin.

Bermacam2 cerita yg i dengar kat radio tadi pasal 1st day puasa.....antaranya tak sedar bulan puasa dah tiba,terminum,termakan dan apa2 lagi ter ntah.....dan yang paling best ada yang mintak izin ngan isteri nak tunda puasa ke bulan depan....haaaa....camner tu???? sapa nak jawab?? kalo budak sekolah rendah kerap g bilik air tu consider ok lagi la....tapi yang dah tua bangka nak wat camtu gak apahal??jangan beb jangan sesekali bertindak sedemikian....i tau i pun tak la baik sangat tapi at least pada bulan yang mulia ni i ada muhasabah diri jugak la....

Apa2 pun sekali lagi i nak ucapkan selamat menjalani ibadah berpuasa dengan tulus ikhlas.....ok....:)

No comments:

Post a Comment

Click For CASH!!