Monday 3 October 2011

Aku Terkesima Dengan Mu

Ini adalah luahan hati semata-mata tak ada kaitan dengan individu-individu yang I follow sebab individu yang I maksudkan telah selamat di 'unfollow' kan oleh I pagi tadi.

Kepada ex-follow ku tadi tu kuucapkan berbanyak-banyak tahniah kepada mu kerana kau telah berjaya menunjukkan kepada ku siapa kau sebenrnya. Sedari awalnya aku tak kenal pun siapa dirimu, apa tujuan mu meng'add' aku di facebook, menyapaku, memujiku malah mempengaruhiku untuk mengikuti perkembanganmu, aktivitimu, fesyen mu, resepi mu, bisness mu. Sedari awal juga tidak lah aku exited untuk mengenalimu tetapi dek kerana terlalu banyak sangat entri-entri cun dari mu membuatkan aku begitu teruja dan tertarik untuk mengikutimu. Dari jauh aku memuji mu, setiap kutukan yang kau terima akan ku sangkal dari jauh. Memang aku seronok mengenali mu Dari facebook ke blog telah ku ikuti mu dan wow!! memang kau telah glemer nak mamposs!! follower mu dah beribu, blog mu dah ke majalah dan aku makin seronok mengikuti mu kemana jua.

Namun aku berasa aneh kerana setiap komenku pada blog mu tak di approve oleh mu malah kau juga telah me'remove'kan aku dari friend list  facebook mu....terkesima lah diri ku tanpa aku mengerti apa salah ku pada mu. Atau mungkin kerana dirimu sudah berasakan bahawa dirimu sudah begitu popular?? Jadi Blogger baru seperti ku ini macam semut dok gigit kaki mu. Tak dapat nak pijak lalu kau tepis ke tepi.... OK...sekarang aku dah tau siapa dirimu.... sekarang jugak baru aku bersetuju dengan kutukan-kutukan yang orang lemparkan pada mu....."Memang muka ko macam beruk"....Maaf aku hanya bersetuju dengan statement tu dan aku tak mungkin menjengah blog mu atau facebook mu lagi...."SAYONARA"

5 comments:

  1. ada gak gitu ye...?sabor je lah...

    ReplyDelete
  2. .. lumrah dunia..
    sabar ya

    ReplyDelete
  3. tu lah I ada blogger yang lebih ramai dari dia tapi tak sombong pun...nak jugak follow blog i yang ciput ni

    ReplyDelete
  4. tu la kan...mentang - mentang la kita ni tak ramai follower, eksen plak...takpelah, kalau dia sorang tak sudi..ramai lagi yang lain sudi nak follow kita...

    ReplyDelete
  5. betul tu syu...tak heran la sorang jer yg blagak macam diva tu

    ReplyDelete

Click For CASH!!