Wednesday 1 August 2012

Gara-Gara Spiderman Datang Malaysia

Tak sangka betul kedatangan Spiderman ke Malakysia baru2 ini membawa seribu makna buat Rayyan. Walaupun itu adalah pertama kali dia mendengar nama Spiderman tapi nama itu telah melekat begitu rapi di hatinya. Akibatnya mummy yang kena tanggung, tak pasal2 kena keluar duit untuk mebeli barangan Spiderman yang dimintanya. Ini adalah 2 benda yang telah Rayyan pow dari mummy.


 Ni adalah sticker Spiderman yang dapat percuma dari pembelian satu toy Spiderman yang bernilai RM50.00...tapi toy tu dah hilang ntah kemana...cuma beberapa hari jer sempat tengok...Eiii geram betul kalau RM5 tu tak per lagi ni RM50.00 aku terbang gitu jer...Grrrr...Pas tu sticker ni mesti diletakkan di peti ais supaya hari2 Rayyan dapat menatapnya sepuas-puasnya


Haaa ni pulak lagi satu penge'paw'an Rayyan kat mummy,Wardrobe untuk kanak2 yang mesti di letakkan dalam bilik dia, sebelum tidur mesti nak pandang dan sentuh2 muka Spiderman tu. Ceritanya masa I tengah jalan2 kat plaza perabot nak beli katil single untuk Rayyan then tak pasal2 pass by this thing. Apa lagi si Rayyan tu terus cakap "mummy nak ni" sambil peluk erat wardrobe ni. Selagi tak cakap ok selagi tu lah dia melekat kat situ. Haih!!! terbang lagi RM450.00. So Total duit mummy terbang gara2 Spiderman ni untuk Rayyan RM500.00, ok stop jenjalan dah pas ni.kita tunggu tempoh Spiderman melawat habis baru leh jalan ok.Spiderman, Spiderman kenapalah kau begitu menakjubkan untuk Rayyan?

2 comments:

  1. makk aiii...baiknya mummy belanja rayyan..btw wardrobe tue cantik,stylo tue utk anak bujang mcm rayyan

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu dah terpaksa azie...mm tu lah mummy sanggup beli wardrobe tu bab cantik n secure. dia letak sponge kat dalam gambar spiderman tu supaya kalau terhantuk tak der la benjol2 rayyan tu nanti :)

      Delete

Click For CASH!!